Kea Zhang, Head of Product og UX i Teston.
Kea Zhang, Head of Product og UX i Teston.

Slik kan de fleste lykkes med OKR. Dette er Kea Zhangs oppskrift.

Det er såpass krevende å innføre OKR-metoden for organisering av bedriften at de fleste vil feile. Kea Zhang har utviklet en metode som gjør det enklere å lykkes.

Publisert   Sist oppdatert

Shifter har flere ganger omtalt OKR, eller Objective, Key Results, som er en organisasjonsmetodikk som sprer seg som ild i tørt gress blant norske bedrifter, både etablerte og startups.

Problemet som alle peker på, er at det er krevende å gjennomføre endringer i en organisasjon, og spesielt dersom metodikken du bruker mangler fleksibilitet.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Digitalt abonnement - 369 kroner per måned

Bestill her

Digitalt abonnement - 3690 per år

Bestill her

Bedrift som ønsker fem eller flere tilganger

Ta kontakt med
[email protected]