Kea Zhang, Head of Product og UX i Teston.
Kea Zhang, Head of Product og UX i Teston.

Slik kan de fleste lykkes med OKR. Dette er Kea Zhangs oppskrift.

Det er såpass krevende å innføre OKR-metoden for organisering av bedriften at de fleste vil feile. Kea Zhang har utviklet en metode som gjør det enklere å lykkes.

Publisert Sist oppdatert

Shifter har flere ganger omtalt OKR, eller Objective, Key Results, som er en organisasjonsmetodikk som sprer seg som ild i tørt gress blant norske bedrifter, både etablerte og startups.

Problemet som alle peker på, er at det er krevende å gjennomføre endringer i en organisasjon, og spesielt dersom metodikken du bruker mangler fleksibilitet.

For å dekke det akutte informasjonsbehovet under utbruddet av COVID-19 tilbyr vi nå SHIFTER+ gratis de første 30 dagene. Og reduserer samtidig prisen på månedsabonnementet. Du kan når som helst si opp abonnementet.

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Abonnement SHIFTER+
Kampanje
GRATIS første 30 dager,
deretter 129,- per mnd

Bestill her

Årsabonnement på SHIFTER+
1290,- per år (107,- pr mnd)


Bestill her